Viorica Cosmetic – retail în stil basarabean
Întâi am început să vedem inscripția “Basarabia e România” pe poduri, ziduri sau pe garduri.
Ei, iată c-a sosit și vremea să dăm de ea și-n mall.
Fiți fără grijă, nu-i scrijelită în cuvinte.
Oamenii au lăsat vorbele și au trecut la fapte.
Au luat ce au avut mai bun din brandurile basarabene și le-au plantat în câmpul retailului, la noi.
E greu să te gândești la produse cu etichetă de Republica Moldova fără ca mintea să dea târcoale industriei de vin.
Peste Prut, cireașa de pe tort e, de când se știe… strugure.
Iar dacă ce se naște din pisică tot șoareci mănâncă, se înțelege de ce Viorica Cosmetic, magazinul moldovenesc găzduit de plaiurile noastre, tot din rodul viei a crescut.
Multe dintre produsele pe care brandul le-a adus în piața românească au la bază strugurele ca ingredient.
Sunt, prin urmare, naturale – o veste ce s-ar putea să încânte publicul interesat de cosmetice din acest segment.
Produsul la el acasă
Despre astfel de produse autentice, sincere, de calitate vorbește magazinul brandului, la care ne-am pus și noi amprenta, în centrul comercial ParkLake.
Proaspăt ca o podgorie pe timp de primăvară – așa aș descrie spațiul care își întâmpină clienții într-un amestec de dezinvoltură și rafinament.
Verdele și violetul compun vizual identitatea Viorica Cosmetic. Împreună cu produsele expuse, în jurul conceptului de natură, mesajul livrat clienților e clar și coerent.
E o bucurie să vezi că Moldova se afirmă cu valori incontestabile, reale. Viorica Cosmetic poate revitaliza nu numai chipuri, ci și succesul comerțului de peste Prut.