Viitorul se printează în serie limitată
Așa cum v-am mai povestit, acum ceva timp am participat la două târguri importante pentru domeniul nostru, anume BIFE-SIM și Textile Technology Show. Am vizitat și am admirat standurile celor prezenți, mai ales că unii dintre aceștia ne sunt colegi în cadrul Asociației Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate. Astfel, ne-am întâlnit și cu prietenii noștri de la Printcenter, care au fost prezenți la târgul de mobilă cu soluții inovatoare de print.
Caracterizați de energie creativă și curajul de a risca, cei de la Printcenter se remarcă, atât în cadrul asociației, cât și pe piață, ca fiind printre cei mai tehnologizați. Deși au început la Sibiu, aceștia au ajuns să aibă puncte de lucru în mai multe orașe din țară și, încă de la început, s-au implicat activ în industria din care fac parte și au ajutat-o constant să dezvolte ramuri noi. Tocmai de aceea, activitatea lor este privită, adesea, cu un soi de admirație îmbinat cu compasiune: îi admirăm pentru forța și contextul în care se zbat și îi compătimim pentru că știm cât efort presupun inițiativele lor.
Printcenter se bazează pe un principiu simplu: If you can think it, we can print it. Astfel, aceștia vin în întâmpinarea cererilor tot mai frecvente ale creativilor de a dezvolta linii de obiecte, fie ele vestimentare sau nu, megapersonalizate, în serii limitate sau ediții de lux.
Observând modul în care piața și trendurile evoluează, suntem tentați să spunem că Printcenter pariază pe o carte valoroasă. Am început să înțelegem că oamenii nu mai vor produse mass market, în loturi mari, ci își doresc produse de serie mică, realizate rapid, livrate oriunde în țară sau în lume. Nu mai așteptăm după volume mari din China, iar acest lucru s-ar putea dovedi o șansă pentru industriile din țara noastră. Din acest motiv, vrem să îi încurajăm și să îi sprijinim pe Colegii noștri și să le dorim să se dezvolte constant.
GALERIE FOTO: