Titlu: Despre George Nisioiu Subtitlu -scrisoare/articol, ca de la profesionist la profesionist

George NISIOIU, prieten intre prieteni si om intre oameni.

Am sa vorbesc mai prima, despre omul George Nisioiu, un tip nu foarte inalt, dar tuns scurt, cu o mimica destul de severa, altminteri un bonom si jumatate. Si doua mai bine… Sa fie sa nu lipseasca.

Vorbeste mult, da dintr-una in alta, abia ca mai poate sa respire, dar nu s-a intamplat pana acum sa nu reuseasca. Trage aer repede in piept si daca cumva incerci sa vorbesti ‘peste el’ ti-o reteaza cu un tusit raspicat in pumnul strans delicat langa buza inferioara.

Ochi negri, pasionati, mintea agera si foarte cuprinzatoare. L-am vazut desenand de mana si am simtit cu cat consum emotional si mental trage linie dupa linie. Nu sar fulgi de hartie din caiet si scanatei din creion-ul sau liner-ul sau penita cu care isi alinta uneori buricele degetelor, dar vibreaza masa de pasiune: primele schite se nasc timid si evolueaza rapid catre primele desene. Pe acceasi pagina se vede cum o idee prinde aripi si incet-incet se desprinde de foaia de hartie, de suportul fizic pe care s-a nascut, pentru a se fixa pe retina ta sau a celui care abia ce trage cu coada ochiului la rezultat. Asa cum s-a fixat deja logo-ul desenat de el pentru mine acum 3-4 ani. Un logo de 2000 de dolari americani, pentru ca el doar asa calculeaza de-o vreme incoace: in dolari americani sau in coroane feroeze.

De-atunci, de cate ori putem, ne intalnim sa vorbim despre retail si despre prieteni si despre ce am citit si despre ce proiecte vrem sa mai dezvoltam. Simt din partea lui o forta ce vine din stapanirea unei intregi flote teoretice. A citit enorm de multe publicatii si manuale de branding, de retail, de psihologie a pietei si a urmat nenumarate training-uri si cursuri de pregatire personala. Trebuie doar sa i te deschizi si el iti deseneaza axe si apoi raze spre noi idei de dezvoltare.

Prieteni cred ca este destul de mult prea devreme sa ne numim, dar simt ca profesional ne-am putea completa. Poate cine stie: vom face cel mai solid birou de solutii de retail din piata Romaneasca. Vom fi urmatorul val in conceptul de retail zonal. Cu el si cu inca vreo doi trei ca el nu mi-e teama ca nu vom reusi.

Doar ca tine si de sansa, si de piata si de nivelul cultural al consumatorului de brand image. E lung si anevoios drumul, dar ce ma costa sa visez? Nu-i asa George?

A! George! Stai! Ajuta-ma cu o chestie: ce parere ai despre noua mea carte de vizita? Tot pe suport transparent.

Pe 10 a 10-a 2011 este deschidera F64, un proiect la care si umarul meu a pus degetul la treaba. As vrea sa imi dai doua trei pareri/sugestii… pentru o carte de vizita special dedicata acestei deschideri. Iata link-ul pentru mai multe informatii. Daca nu ti-e clar, suna-ma!

Cu drag,

Matius