The future in Retail – Millennials
Magazinele pasive nu se mai califică pentru viitor, se vor pierde, se vor topi în necunoscut și în trecut. Spațiul, marfa, produsul, ambalajul, tot ce comunică într-un centru comercial și într-un spațiu de retail trebuie să fie interactiv, să genereze feedback, să genereze emoție și să construiască relații cu consumatorul. Aceasta este concluzia prezentării susținute dl. Mirel Jarnea, Business Development Manager, Retail Philips Lighting CEE, în cadrul forumului Retail Real Estate, prezentare în care MATIUS Studio s-a implicat constant. Cum am ajuns la concluziile prezentate? Povestim pe larg, fiecare aspect luat în calcul.
Millennials
Generația Y sau Generația Milenară, cum mai este denumită, este reprezentată de persoanele născute în perioada 1980-2000. Așa cum s-a întâmplat și în cazul generațiilor anterioare, evenimentele socio-economice la nivel macro au determinat un comportament care se regăsește cu precădere la această generație. Milenarii se caracterizează printr-o putere de consum mult mai ridicată față de predecesorii săi. Este prima generație care a reacționat imediat la sistemele noi de plată de pe telefonul mobil, la valutele virtuale și la comerțul social. Rolul tranzacțiilor în viața de zi cu zi are o nouă interpretare și asta deoarece finalitatea trazacției se descrie printr-un câștig sau printr-o recompensă. Percepția câștigului se traduce prin timp mai mult pentru tine sau pentru alte activități, prin servicii câștigate etc.. Ținând cont de aceste aspecte este normal ca toată atenția să fie concentrată asupra acestor persoane, cu atât mai mult cu cât ele sunt cele care vor lua deciziile acum și în următoarea perioadă. Retail-ul se conformează cerințelor dar în același timp formează un tip nou de consumator, diferit față de consumatorul din Generația X. Persoanele care marchează începutul acestei generații au puterea și capacitatea de a lua decizii și reprezintă piața target pentru următorii ani.
Va urma…