Proiect 8
Lucrez la un proiect pe care incerc sa-l dezvolt pana cel tarziu in Martie si pentru care am nevoie de parerea/ajutorul tau.
Imagineaza-ti te rog, conceptul de retail ca tesut intre alegerea oamenilor cu vocatie in retail si alegerea solutiilor de expunere a produselor in magazin.
Matius este un birou de arhitectura dedicata integral retailului si deseneaza magazine de 12 ani.
Cred ca MATIUS este in momentul in care trebuie sa ne intarim sfera serviciilor catre clienti, cu:
– Consiliere in alegerea si instruirea personalului
Scolirea vanzatorului, intr-un proiect numit simplu 8 adica OPT si care urmareste ca un angajat sa se simta bine in cele opt ore de serviciu si sa aduca profit angajatorului. Sa constientizeze mereu forma de parteneriat cu angajatorul si cu clientul deopotriva.
Supravegherea personalului instruit prin Programul 8 si cautarea de raspuns pozitiv a acestui proiect, in contabilitatea fiecarui magazin din retea in parte. De multe ori se fac team building-uri cu diversi antrenori si oameni destepti si zambitori dar care nu stiu cate beneficii reale aduc individului ca entitate. Voi crea un program de urmarire a evolutiei angajatului pe parcursul a 1, 2, 3 tremestre, folosind aportul in situu a unor actori, scenaristi, psihologi, make-up artisti. ‚Urmarirea si instuirea personalului’ o face deja si retailerul dar de multe ori, nu insa cu cele mai bune resurse. De obicei un retailer isi suna sefii de magazine sa intrebe de incasari si ce sa-i puna pe masina pentru urmatoarea comanda. Rareori se ajunge la detalii importante privind perceptia clientilor asupra colectiilor sau a produselor marcii in general.
– Lansare de evenimente,
dar mai ales consiliere in campaniile de marketing ce le preced, in armonie cu colectiile lansate. De foarte multe ori, sunt defazari intre deschiderile de magazin si inceputul campaniei. Unii inca mai creaza confuzii intre campanii de reduceri, campanii de lansare a unui produs sau campanii de promovare a unei colectii. Aici am experienta doar ca privitor, nu am nici un fel de pregatire si sper sa gasesc echipe cu experienta si deschise la minte. Imi inchipui insa vizita unui posibil client intr-un magazin ca atunci cand lansand un filmulet pe youtube avem doar 2-3 minute, uneori chiar secunde, sa convingem un public. Cu cat regia, scenografia, jocul actorilor si scenariul sunt mai bune, cu atat clientii si casele de marcat vor ‚aplauda’ cu mai multa frenezie.
– Propasirea clientilor – studiu dedicat unui brand privind nevoia de apartenenta la brand a clientului, de comportment si asteptari ( dexro.ro )
Formele in care vom putea sa obtinem amandoi profit de pe urma acestor intentii, sunt evident in raport cu disponibilitatea ta, cu experienta ta si asteptarile tale.
Astept pe mail sau chiar aici, parerile tale.