Noriel Toys – un proiect MATIUS
Continui seria de prezentare a proiectelor ce nu sunt inca pe site-ul meu www.matius.ro, cu NORIEL TOYS, un brand 100% romanesc, ce detine de multa vreme aproape 60% din piata de profil din Romania www.noriel.ro.
Conceptul de amenajare a magazinului este foarte simplu, chiar anost in unele etape ale dezvoltarii sale: vezi magazinele Noriel din Auchan Titan si Sun Plaza.
Prin schimbarea sistemului de iluminat, prin introducerea unor nise colorate si cu ajutorul lui Florin Ovidiu Cepoi – noul constructor – magazinele NORIEL FEERIA, NORIEL TOM CONSTANTA, NORIEL CITY PARK MALL, si-au schimbat radical imaginea.
Filosofia magazinelor NORIEL -sper sa nu divulg un secret comercial- se bazeaza pe nevoia consumatorului de a achizitiona pentru prunci jucarii la un cost decent, cost care sa nu acopere un mobilier extravagant si elemente de amenajare superfluue.
In pagina aceasta de jurnal on-line, m-as opri si la oamenii din spatele afacerii pornite acum mai bine de 10 ani si care au crescut-o sanatos si solid. Venit cu forte si viziuni tinere, Cristian Constantinescu (General Manager INTERTOY) si-a asumat povara dezvoltarii retelei proprii de magazine sub marca NORIEL.
Nuuuu! Nu voi analiza deciziile sale din business si nici abilitatile de lider ci ceva inedit in breasla oamenilor de cifre, indicativi si monede. La discutia despre unul dintre magazine, s-a ajuns intamplator la Gaudi, iar pe mine asta m-a bucurat enorm, facandu-ma sa aflu cu timpul in Cristian un tip complex, pasionat de arhitectura si literatura, lucru foarte rar in breasla sa.
Sunt mereu placut surprins cand prejudecatile din capul meu sunt contrazise de cel pe care il credeam doar un client si asta imi face viata mai frumoasa si ma hraneste. Sunt cu atat mai surprins cu cat vad cum oamenii sunt diferiti de mine si totusi pot comunica cu ei.