Cum l-am descoperit pe Jorge Luis Borges

Despre Borges (http://www.poezie.ro/index.php/essay/1783673/Borges_%C5%9Fi_eu) am auzit prima data de la Cristian Tudor Popescu (http://ro.wikipedia.org/wiki/Cristian_Tudor_Popescu), probabil dintr-o emisiune cu Emil Hu(hu)rezeanu. Apoi mi-am cumparat Moartea si Busola http://www.polirom.ro/catalog/carte/moartea-si-busola-proza-completa–2123/ de la targul de carte de la Romexpo http://www.bookfest.ro/.

Din analiza pe text a fictiunilor lui Borges am ales titlul Necuviinciosul maestru de ceremonii Kotsuke no Suke. Din acest loc, linkurile m-au dus spre filmele cu samurai si tot asa din link in link imi dau seama ca totul are legatura cu ceva. Ca si in lumea virtuala, si in lumea reala totul se bazeaza pe link-uri, pe rapiditatea de a le accesa si de a face conexiuni inteligente intre acestea.

Bun! Si…ce legatura are Borges cu lumea retail-ului? Pai: INFINITE legaturi, care pleaca de la site-ul Brandului (spre exemplu http://www.benvenuti.ro/), merge apoi spre Facebook (http://www.facebook.com/), Twitter (http://twitter.com/) si nu se opreste niciodata practic.

Spre norocul meu ca arhitect de retail, comertul presupune inca destul de multe verbe ce nu pot fi substituite de lumea www: pipait, miros, auz si vaz reale. A! Inca ceva: pe net nu te vede lumea cand cumperi, dar la MALL da (deci putem adauga si valenta sociala).