Interviu – chiar dacă beneficiarul este în cele mai multe cazuri o companie, un colos sau un simplu producător, pentru noi beneficiarul este omul

„Pentru noi beneficiarul este omul”

Am povestit cu Matius Ichim și colegii săi, într-un interviu pentru Eurourbanism.ro, despre arhitectura de retail. Definită succint, arhitectura de retail sau arhitectura comercială reprezintă arhitectura care mijlocește legătura dintre client și brand, modul de interacțiune dintre aceste două personaje din lumea comerțului, a shopping-ului, iar MATIUS este primul studio de arhitectură de retail din România.

Cu un portofoliu amplu, convingător prin exemplele de spații comerciale create în cei 20 de ani de activitate desfășurată în sfera arhitecturii de retail, dar și prin unele proiecte aparte, arhitecții MATIUS au vorbit  despre culisele unui studio de arhitectură pasionat, ce evoluează în baza unei formule contemporane de coautorat între arhitecți, ingineri specialiști, regizori și retaileri.

Felul în care arhitectul interacționează cu clientul său, beneficiarul spațiului proiectat, este cu siguranță, o linie directoare pentru succes. O dată reușită pe termen scurt, prin livrarea unui proiect de care beneficiarul este mulțumit, și a doua oară succes pe termen lung, prin crearea unui portofoliu puternic și a unei legături de durată cu clientul. În acest sens MATIUS pune în centrul atenției omul din spatele beneficiarului.

 

Citește continuarea aici.

Autor: Carmen Merticariu
Sursa: Eurourbanism.ro