#FamousMerch X influenceri: a merch match made in heaven

În luna septembrie, 2021, pe scena de retail bucureștean, a fost inaugurat un concept de pop-up store unic în România în cadrul mall-ului AFI Cotroceni#FamousMerch. Acesta își propune să creeze o punte de legătură între cei mai apreciați influenceri ai momentului cu fanii lor. Astfel, lună de lună, merch-ul expus va purta amprenta unui alt creator de conținut, iar publicul va putea proba, poza, posta și cumpăra haine și accesorii de la cei pe care îi urmăresc.

Rolul MATIUS Studio în cadrul #FamousMerch

Ai crede că un pop-up store este o inițiativă ușor de implementat, în special dacă ești la curent cu tendințele din piața de retail internațională. Însă, așa cum cei 18 ani de experiență în arhitectura de retail ne-au învățat, fiecare proiect vine cu provocări, uneori chiar hiper-specifice. În acest caz, #FamousMerch a pornit din start cu cerințele de a fi un spațiu accesibil pentru tipologii foarte diferite de public, ușor de reinventat și de implementat și în alte locații din alte spații comerciale mari din România.

Astfel, acest proiect s-a concentrat pe a integra într-o singură locație atât elemente de design potrivite pentru un influencer cu o anumită imagine și mesaj lansat în piață, precum Dorian Popa, cât și pentru un public interesat de alte figuri publice din zona de content digital. Noi vom mărturisi sincer: am acceptat cu nerăbdare invitația de a readapta conceptul clasic de retail.

Pop-up store versatil

Principiul după care ne-am ghidat pe tot parcursul creionării și implementării proiectului a fost adaptabilitatea. Anii de experiență, dar și tendințele actuale care se schimbă într-un ritm accelerat, ne-au determinat să optăm pentru o soluție versatilă, eficientă din punct de vedere financiar, cu un design compact și minimalist. În plus, mobilierul creat este solid, pentru a preîntâmpina situațiile în care transportul sau depozitarea nu sunt foarte prietenoase. Astfel, alături de o echipă extinsă și profesionistă, am livrat un concept de pop-up store prin care operatorii de centre comerciale pot introduce prin rotație colecțiile influencerilor, dar și prin care aceștia pot fructifica spațiile vacante, între închirieri.

Proiectul s-a desfășurat într-un parteneriat strâns, cu oameni extraordinari. Ne-au ajutat în creionarea temei și implementării conceptului Sorin Scintei, Anca BuzatuAlina Pavel, Petre Stoica, Claudiu VîlcanEduard Amuza, și Diana Stoica. Am făcut, de asemenea, casă bună cu partenerii noștri de pe platforma PrioretailZumtobel și audio.ro. Din acest punct, ne dorim să vedem cât mai mulți retaileri care îmbrățișează această idee. Noi suntem pregătiți să oferim serviciile necesare și să venim cu know-how-ul nostru pe această nișă din domeniul retailului.