De-a v-ați afacerea, la Forbes Kids Festival

Tot cu trei de i, dar cu infinit mai multe idei. Așa i-am descoperit pe copiii de astăzi – fragili, dar cu principii puternice, mici, dar arhitecți ai proiectelor mari. Iar dacă de la cei mai buni se-nvață, de ce-am mai fi stat pe gânduri? Am împărțit cu ei terenul de joacă, la Forbes Kids Festival.

Așa am aflat că jocul de-a afacerea e altfel decât era odată. Copiii știu de-a binelea ce-i imaginea de business și cum un brand se diferențiază prin mood, logistică și mobilier. În plus, nu au nevoie de mai nimic pentru a face toate astea. Cu ajutorul unor cutii de carton nepliate, cei pe care îi numim impropriu mici au pus cap la cap spații comerciale. Ce să mai povestim de rezultate? Pornind de la branduri zburdalnice ca Ha Ha Toys, am trecut prin T-shirt Factory și am ajuns la un magazin care vinde telefoane smart.

Niciun urs păcălit de vulpe

Așa cum eroii din basm trec de orice obstacol, la fel au făcut și copiii pe care nici căldura, nici mediul competitiv nu i-a încurcat. Sârguincioși, plini ochi de creativitate, au fost permanent la cea mai înaltă cotă. Fără tensiuni sau divergențe mărunte, negocierile pe cutter sau pe scotch au fost pașnice și echilibrate. A trecut vremea în care copiii își urmăreau câștigul profitând de ceilalți. La urma urmei, colaborarea e o piesă importantă în jocul de business. Relații mutual benefice? Bifat!

Iar dacă se-ntreabă cineva care-a fost apoi soarta atâtor materiale, aflați că totul a fost reciclat. E doar un motiv în plus să ne mândrim că am participat la un eveniment responsabil până la ultima cutie. Se cade, prin urmare, să le mulțumim organizatorilor pentru invitație, copiilor pentru curajul de a fi ei înșiși, iar prietenilor de la PAB Group pentru ajutorul matinal. Forbes Kids Festival a cumulat un potențial plin de neastâmpăr. Ne-a arătat ce bine prinde uneori puțină dezinvoltură, atunci când cei mici dau lecții celor mari.