Cum desenam un spatiu comercial?

In functie de tipul de activitate comerciala ce se desfasoara in acel spatiu (fashion shop, papetarie, pet shop luxury shop etc.) putem conveni asupra unui functional pe care sa-l aplicam, dar totul, absolut orice detaliu are imensa legatura cu locatia. Cineva spunea ca intr-o afacere (comert) conteaza atat VAD-ul, cat si VAD-ul, dar mai ales VAD-ul.Poti polei cu aur peretii pravaliei si poti avea cei mai iscusiti vanzatori, dar daca nu esti pozitionat corect fata de arterele cu clienti, afacerea e nascuta moarta din start. Putini sunt cei care au stiu sa mearga in ‘no mans’s land’ si sa faca din asta un succes al afacerii lor, fiind copiati mai apoi de toti cei care il descurajau la inceput.

In functie astfel de vecinatati, de vizibilitatea vitrinei, poti apoi sa incepi a modela traseele pe care le parcurg clientii pentru a nu ramane nevizitate zone din magazin. Cel mai puternic exemplu care-mi vine acum in minte este in galeria comerciala de la parterul hotelului Marriot, unde un comerciant de lux http://www.exclusivebrands.ro/ a reusit sa-si intareasca afacerea pur si simplu repozitionandu-si magazinul vis-a-vis de Louis Vuitton.

Tot TURCU’ cel ce vinde LUX cu mare arta (MONT BLANC, Tavecchi, Dunhill, Dupont, Serapian), a inventat expresia ‘ doar primii 5 metri dintr-un magazin sunt show room, restul e depozit’. Despre el voi face un articol special, pentru ca Laurentiu Iusein este cel mai mare vrajitor al comertului pe care l-am intalnit. Este omul care la cateva secunde dupa ce l-ai cunoscut, pur si simplu te lumineaza, iar afacerea e ca si incheiata.

Pentru MATIUS parerea ta conteaza, deci te rog adauga un comentariu.

Daca ti-e lene, da macar un click pe LIKE!