Cabina de proba ajuta comertul on line de fashion

Fie ca vinzi pantaloni, rochii de mireasa, camasi sau lenjerie intima, magazinul tau are nevoie de una sau mai multe cabine de proba. Pozitia, dimensiunile acestora, confortul , influenteaza enorm de mult decizia de cumparare a clientului. Parcursului clientului in magazin arata clar ca aici, in cabina de proba, clientul tau petrece cel mai mult timp. Aici se da batalia decizionala, in cabina de proba. Este unul dintre avantajele majore fata de concurenta on line a unui magazin de fashion.

In cabina de proba clientul tau nu trebuie sa se simta stressat. Ofera-i o gura de aer proaspat si rece, pentru a nu-l face sa transpire. Asta l-ar enerva cumplit dupa primul ciclu de imbracare dezbracare. Ofera-i posibilitatea de a-si lasa fara griji hainele proprii pe umerase, iar pungile cu cumparaturi ori geanta proprie pe policioare incastrate in perete. Atentie la telefonul mobil… Oamenii adora sa poarte conversatii in cabina de proba de aceea trebuie sa-i oferiti posibilitatea sa stea jos pe scaun in timp ce vanzatorii alearga sa-i aduca si alte modele la proba.

Ofera-i clientului tau o lumina corecta in cabina de proba, o lumina care sa redea precum lumina soarelui, nuantele culorilor. Sunt atat de multe cazuri in care un produs e albastru in cabina de proba si lila spre mov in parcarea din fata mall-ului!… Ofera-i sansa apoi sa fie admirat, nu te zgarci la spatiu. Invita-l sa iasa intr-un hol generos si unde sa ai oglinzi. Prietenii cat si vanzatorii trebuie sa-l ‘ajute’ sa fie fericit cu felul cum ii sta.

Toti clientii tai vor vrea sa cumpere ‘ceva mai deosebit’ de aceea vanzatorii tai trebuie sa stie sa vorbeasca atat cu cunparatorii cat si cu insotitorii acestora. Fa-ti insotitorii prieteni: de obicei acestia platesc… sau macar isi influienteaza prietenele din cabina de proba. Respecta-i! Nu-i tine in picioare si nu-i lasa sa se plictiseasca. Ofera-le un zambet, un pahar cu apa, o prajitura, un capucino, o vorba calda. Iti vor fi recunoscatori, chiar daca in acea zi nu vor cumpara de la tine. Poate data viitoare.

Oglinda in cabina de proba nu este obligatorie. Sunt mai multe filosofii porninD de la aceast truc. Totusi, daca optezi pentru a instala si oglinda, imagineaza-te proband in cabina ta. Ai macar doua unghiuri care sa te ajute sa ‘te vezi’ din latera si lateral spate, nu doar din fata? Invata-ti vanzatorii sa le propuna clientilor sa le faca poze cu telefonul mobil. Clientii, chiar daca nu cumpara toate hainele probate, vor arata acele poze prietenilor, ceea ce e o buna reclama.

Sterge oglinzile, aspira scamele si parfumeaza-ti discret cabina de proba dupa fiecare client, sau macar de 5-6 ori pe zi. Un client care se descalta pe un covor murdar si plin de fire de par, nu este un client fericit. Il doare lipsa ta de grija pentru el. Se simte ne-important. Invata-ti vanzatorii sa nu fie agresivi sau prea insistenti cu laudele si aprecierile pentru client. A vinde e mai mult decat comert. E arta!