Povestea care vinde

Oricat de mult ne ferim sa credem, fiecare dintre noi trebuie sa vanda ceva. Fie ca suntem negustori de vesminte, macelari, medici, arhitecti filosofi sau cersetori, (ne) vindem. Trebuie sa convingem mereu pe cineva sa ‘cumpere’ de la noi.

Unii dintre cei care vind, o fac direct in strada, altii au nevoie de un cabinet, unii de WWW, altii de un birou de proiectare sau… in cazul preotilor de o biserica. Cu cat are o imagine mai convingatoare negustorul ca individ, cu cat stapaneste mai bine arta negotului, cu atat spatiul in care (se) vinde conteaza mai putin…

Sa desenez magazine ca arhitect, presupune sa fiu un regizor, iar asta o invat cu fiecare zi, cu fiecare client. O invat chiar cu acest blog, unde voi face scurte prezentari ale unor povesti de succes ale unor negustori cu arta de a vinde in sange.

Primul pe care l-am ales este ultimul (cel mai recent)pe care l-am intalnit, Marius BUICULESCU, Managing Director al ATIP Design. Pe site-ul www.atip.ro vei gasi doar o mica parte din povestea lui, o poveste minunat expusa si profesionist sustinuta. Omul acesta m-a facut sa rad imaginandu-mi cum tin clientii clientilor mei cadouri irezistibil de nostime in maini, nevenindu-le sa creada cat de usor au fost cumparati. Da, Marius poate sa te convinga cu un creion ca are idei pentru afacerea ta. Sau cu o nuca…

Mi-as dori sa pot lucra cu Marius la unele proiecte si de ce nu, sa facem amandoi povesti de succes pentru clientii nostri.