Matius lanseaza un concurs de idei pentru 500 euro bani pesin

Pentru orice intrebare se pot gasi mai multe raspunsuri. Pentru orice tema de proiect se pot gasi mai multe solutii.

La solicitarea unui client de-al meu care detine un lant de magazine cu si pentru animale de companie, de creiona o imagine omogena si cat mai simpla, mai usor identificabila pentru brandul sau, am demarat acest concurs. Am cerut ajutorul mai multor colegi arhitecti, graficieni, designeri si implicit al tau, iar pentru efortul tau vei putea fi rasplatit cu 500 de euro si chiar mai mult: cu o colaborare mai lunga cu MATIUS, singurul studio de arhitectura din Romania dedicat arhitecturii de negot.

In ce consta tema de proiectare:

1. Desenarea unui portal de acces in spatiul comercial care sa comunice identitatea de brand a magazinului si obiectul principal de activitate (vanzarea de animale de companie si tot soiul de produse necesare ingrijirii prietenilor nostri incepand cu caini, pisici, rozatoare, pesti, pasari si reptile). In cadrul acestui portal se gasesc: ruloul de inchidere (rulou metalic microperforat), elementul de semnalizare ANIMAX si in mod special, unul sau mai multe animale, pentru care trebuie sa asiguri evacuarea de miros, iar in cazul pestilor curatarea apei.

2. Desenarea unui selling/informing desk, o piesa de mobilier cu rol de punct de vanzare si informare a clientilor ce intra in magazin. Aceasta piesa se va amplasa central, in imediata vecinatate a intrarii. In interiorul acestei insule sunt instalate o imprimanta, un calculator, o unitate UPS, cititorul de cod de bare, 3 cititoare de carduri. Pe insula si pe lateralele acesteia se vor gasi agatate produsele pe care clientii le cumpara la impuls, inainte de a pleca din magazin.

Ca puncte de plecare care nu se pot schimba decat daca tu insisti si reusesti sa argumentezi foarte solid alt concept, sunt: logo-ul, culorile de brand, faptul ca magazinele sunt foarte inguste si lungi, faptul ca animalele vii trebuie protejate de mangaierile, bobarnacele, ciupiturile sau pupaturile clientilor. Trebuie sa te pui atat in pielea celui care deruleaza afacerea cat si in pielea celui care lucreaza in magazin, dar mai ales in pielea unui client (multumit sau nemultumit).

Tu ai putea sa ai propria conceptie despre cum s-ar putea obtine acest lucru de aceea trebuie sa ne trimiti pana in data de 31 MARTIE 2011, cateva propuneri pe adresa arhitect@matius.ro. Tot pe aceeasi adresa, sau chiar telefonic la 0745512388, iti pot da mai repede amanunte de care ai putea avea nevoie cand te apuci de treaba.