Fashion House Outlet Pallady, un început de poveste de succes
Nu știu alții cum o văd, însă pentru mine pandemia ilustrează din ce în ce mai multe exemple de curaj. Da, un curaj supranatural, un curaj care, în lumea unde activez de peste 20 de ani, construiește și molipsește. Parcă odată cu vaccinul, ne-am imunizat la veștile că mall-urile se închid și se adună norii cenușii, grei de probleme. Încet – încet, un soi de speranță se simte în ochii de deasupra măștilor. Iar dinspre breasla retailerilor încep să vină, iată, și vești care populează mai puțin canalele de știri. Iar dacă nu vorbim noi despre asta, atunci cine?
Astăzi vreau să-ți povestesc despre un eveniment care marchează startul unui nou proiect comercial cu vino încoa’: Fashion House Outlet Pallady. După știința mea, este unul dintre puținele proiecte care nu au murit în pandemie. Întârzierea deschiderii a fost cauzată de lucrările de reparații la Autostrada Soarelui. E chiar bine pentru o perioadă în care lumea business-ului s-a reinventat ca s-o scoată la capăt. E chiar și mai bine când începuturile se resimt ca o sărbătoare.
Lansarea centrului comercial Fashion House Outlet
Ritmurile vii, un fluier vesel și vocile calde au creat o atmosferă balcanică pe care trupa trei parale a livrat-o la superlativ, într-un spațiu situat la ieșirea din Dobrogea, către Constanța. Contextul spațial în care găsim acest mini-sătuc comercial numit Fashion Outlet House Pallady e deocamdată inexistent. Către est, parcă zărești deja cum marea își întinde orizontul. În rest, doar o răscruce de drumuri în buza câmpiei din care s-a născut o bijuterie foarte cochetă. Iată ce mult cântărește curajul de a genera valoare acolo unde alții văd doar ciulini.
Pentru a intra dintr-un magazin în celălalt, parcurgi o alee amenajată în aer liber – o experiență senzorială unică pentru un centru comercial, din câte cunosc, la noi în țară. Trecerea de la un spațiu climatizat la cel de afară are avantajele și dezavantajele sale. Pe de o parte, locul e pregătit pentru perioada pandemiei și restricțiile la care au fost supuși 90% din retailul modern românesc. Spre bucuria noastră, perioada de pandemie dă semnale.că se va termina anul acesta și avantajul acesta s-ar putea sa fie de scurtă durată. Totuși, cred că cei care vor veni la cumpărături vor aprecia terasele în aer liber și aerul curat. Mai mult, cred că asta e amprenta distinctă Fashion Outlet House Pallady față de celelalte centre comerciale care mizează pe incinte climatizate artificial.
Umanitate în centre comerciale
În altă ordine de idei, acest spațiu aproape liliputan inspiră umanitate și inteligență. Am simțit asta încă din perioada de șantier, când am observat mixul armonios de retaileri bine aleși care s-a închegat în jurul centrului. Ne-am bucurat să-i vedem aici pe clienții noștri, Killtec și Jolidon, care se potrivesc foarte bine în povestea construită acolo.
Iar gesturile mici – dar semnificative – sunt cele care au demonstrat empatia dezvoltatorului belgian Liebrecht & wooD. Aceasta și-a „deschis buzunarul” pentru a le oferi muncitorilor, pe finalul proiectului, catering gratuit. Ori acesta e un lucru inexistent în aproape toate șantierele în care am muncit până acum. O singură dată am mai întâlnit această practică, la distanță de 22 de ani și câteva sute de kilometri,.în 1999, cu ocazia inaugurării primei faze a centrului comercial Iulius Mall din Iași.
Fără să sune ca o previziune asupra viitorului, credem că centrul comercial Fashion House Outlet Pallady va performa. Planurile de dezvoltare sună foarte bine și confirmă, într-o anumită măsură, gândurile noastre despre comerțul post-pandemie. Se anunță în piață că centrul comercial va fi învecinat curând cu un vast ansamblu rezidențial, cu locuințe P+1 și căsuțe individuale. Probabil că această veste va convinge retailerii care semnează astăzi că au luat o decizie foarte bună.
Câteva vorbe despre contribuția PRIORETAIL
Și pentru că orice părinte își laudă puii, împărtășesc cu voi că Prioretail a adus o contribuție majoră în conectarea retailerilor care ne-au fost clienți în acest proiect. Ne-a bucurat să aflăm că parteneri precum Terano, Fusion Design, Icatch Design, Almalux au ofertat, și-au prezentat serviciile și au livrat profesionalism. Îndreptăm, de asemenea, gânduri de susținere și felicitare către dezvoltator și oamenii din jurul proiectului cu care am interferat și colaborat: Simona Stoica (Leasing Manager at FASHION HOUSE Group), Cornelia Nicolae (Retail Operations Director at FASHION HOUSE Group), Gianina Chirilă (Director de vânzări la Killtec) și nu numai.
Și fiindcă tot ești aici, te anunț că în lunile următoare vom sărbători 1 an de la lansarea versiunii beta a platformei Prioretail. Ca să marcăm evenimentul, pregătim mai multe materiale cu noutăți despre centrele comerciale deschise, retailerii și furnizorii care au fost deschiși integrării în ecosistemul Prioretail. Cu gândul încă la cerul acela cernit de ploaia de la Cernica, vă urăm tuturor succes în activitate, să plouă cu cifre rotunde și zâmbitoare ca un soare care ne însoțește către mare!