VIORICA
Un brand cu un nume fresh, natural și dezarmant de autentic, inițiat de un holding de firme din Republica Moldova, își continuă dezvoltarea rețelei de magazine din România, bazându-se pe producția proprie. Ingredientele utilizate sunt evident naturale, iar acest lucru se poate imediat testa prin intermediul oricărui dintre produsele comercializate.
Viorica îmbină armonios știința botanică cu expertiza dermatologică pentru elaborarea produselor cosmetice care îți fac pielea frumoasă și sănătoasă. Lucrând în sinergie cu pielea, prin susținerea capacităților acesteia de protecție și regenerare, formulele noastre pe bază de plante oferă o îngrijire eficientă cu rezultate de lungă durată. Mai multe, pe https://ro.viorica.eu/33-photo-moments-from-the-life-of-our-company/
Client
- Viorica Cosmetic
Durata realizării
- 3 săptămâni
Servicii oferite
- Proiect de arhitectură și instalații, asistență tehnică în implementare
Provocările
- Deși spațiile Viorica nu sunt mari, numărul provocărilor este relativ similar cu ale unuia de 3 sau chiar 4 ori mai mare. Preluarea unui spațiu de la un alt retailer nu presupune implicit păstrarea instalațiilor, finisajelor și echipamentelor existente. De cele mai multe ori, acestea nu mai corespund nici normativelor ISU, nici exigențelor utilizării eficient energetice.
Suprafață
- 40-60 mp
Data finalizării
- Mai 2021
Expansiunea dinamică a rețelei de magazine VIORICA are mare nevoie de experiența, viteza de reacție și notorietatea studioului MATIUS.
Diana Munteanu, Director de rețea de magazine