Noul design este asimilat de o identitate aparte. Aspectul riguros, care impune elemente tehnice obligatorii, este subminat de atmosfera plăcută, caldă și primitoare de care are nevoie orice pacient. Experiența lui este de fapt motorul care a determinat această schimbare pentru că oricine dintre noi trebuie să se simtă în siguranță dar în același timp să beneficieze de spațiul personal în care poate discuta liber cu farmacistul. Noul concept are la bază un dialog vizual permanent iar vitrina senină invită către un spaţiu aproape nefiresc de permisiv şi accesibil, în timp ce lemnul, pardoseala şi lumina din interior grăiesc de la sine despre cât de plăcută, revigorantă şi stenică este reîntoarcerea la natură, la viaţa sănătoasă.
Dona este o premieră în retailul farma în ceea ce priveşte dotările. Astfel, s-a optat pentru materiale compozite, materiale antiseptice, sticlă securizată iar zona de consultaţie are un design integrat.
Aplicând principii eco-friendly, s-au utilizat corpuri de iluminat cu proiectoare realizate cu cea mai recentă tehnologie LED Philips, uşor inserabile pe şinele suspendate. Sursa de producere a luminii este reprezentată de pastile LED, cu durata de viaţă de până la 50.000 de ore, având un raport consum energetic versus conversie în flux luminos net superior oricărei tehnologii anterioare bazate pe ioduri metalice. Scenografia de iluminare este pe straturi, dozând distribuţia luminii exact acolo unde te aştepţi să o întâlneşti: la consultarea planului de tratament, la studiul unei etichete de produs și în zonele de interacțiune. Lumina caldă, gălbuie, este regizată pe niveluri ierarhice, perfect adaptate ciclului circadian.