EUROSHOP 2017 | part I

După târgul Euroshop 2017, cel mai mare târg de Retail din lume, la care studioul MATIUS a participat la invitația Philips Lighting România, am făcut cunoștință cu filosofia unei noi ere in retail: Points of Engagement. Prin amabilitatea Ebeltoft Group International Retail, Atom, Hans Leistra și Louis van der Eijken, pregătim și împărtășim cu voi cititorii o serie de articole despre evoluția retail-ului. Subiectele abordate sunt: dezvoltarea retailul-ului, eficiență, expertiză, experiență, punctele de vânzare, angajare, achiziție, vânzarea în masă.


„Imaginația este mult mai importantă decât cunoașterea. Cunoașterea este limitată. Imaginația înconjoară lumea.” – Albert Einstein

Mediul de retail se schimbă intr-un ritm foarte alert. Magazinele propriu-zise erau odată principalele puncte de vânzare sau de achiziție iar acum sunt în tranziție.

Este posibil ca principalul scop al magazinelor să devină tranziția? Ne îndreptăm spre o nouă definiție a funcțiunii noilor generații de magazine? Magazinele devin Puncte de Legătură?

Spre ce se îndreaptă lumea retail-ului?

[va urma…]

GALERIE FOTO